Tillbaka igen!

Efter gårdagens migränattack är jag pigg o kry igen Idag har det varit dimma och mulet.Gårdagen växlande men Maria och barnen var på utsidan Hjärterö och badade solade och bella fick använda sitt cyklop och snorkel Jättekul Så har hon träffat sin vän sen förra sommaren Scilla och de har lekt efter lunch idag.Maria jag och barnen tog en tripp till Munkedal och handlade på hemköp och på övervåningen där det finns kläder leksaker och porslin mm.
Till middag blev det pannkakor som jag skulle göra i men nya lagg Men den var så väldikad att jag måste olja den först Pannkakorna blev till i stekpanna Goda men inte speciellt runda!
Vi får se nu om vädergubbarna spår rätt och ger oss mkt sol och värme!Jag har gjort mitt med att tappa 2 smörgåsar som hamnade med smörsidan upp .Det ska väl vara ett gott tecken!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter som ni har det bra:-)

2013-07-04 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0