2013 nu är det sommar!!!

Ja nu är det dags igen! Jätteskönt vara här men skulle kanske inte åkt igår..Var nog ingen bra bilförare första biten men jag ville ju så gärna komma ner till detta underbara ställe.Skälet till att jag skulle väntat, var att den där fåniga migränen satte in och det ordentligt..Men iväg for jag och bra gick det och nu är jag här Vädret har en del övrigt att önska men bra för blommorna(fast än har jag bara kryddor ute)
Tänk att det varje år känns så fantastiskt att vakna här ,gå ut på bryggan och bara sniffa in den goda salta luften o så till bageriet o köpa färska frukostbullar.Kan livet vara så mkt bättre???
Ganska mkt folk som promenerar förbi.På baksidan växer maskrosorna kämpahögt.Nils jobb med lien!
Ska kolla med korvmojen om de har ngt att locka med.Lagom promenad för halta Lotta.men om ngn undrar så är jag mkt bättre så det så.
Imorgonbitti går färden till Torp i U-a för att träffa Barbro och handla.Upptäckte just att diskborstar behöver jag nog inte köpa fler i min livstid(likadant hemma!!! Kan det vara ngn mani jag lider av?)
Ska bli kul att shoppa med Barbro som vi gjorde förr!Lunch blir det också.
Ikväll ska jag se TV Gillar serien om barnmorskorna i East End
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag känner hur det luktar.... Njut! Puss

2013-06-18 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0