Fjällbackadag

Idag gjorde Tin o jag F-b Vi besökte de flesta affärer o titt i Lejmans galleri.Köpte bara 2 böcker i bokshopen.Så åt vi lunch från fiskaffären(,laxbakelse) hade satt igång tvättmaskinen imorse och tog det säkra för det osäkra o hängde inne Men det var ett bra sätt att få solen komma fram!Det blev toppenväder,tvätten torkade och jag solade(hade alltså hängt ut rubbet)
Middagen idag blev spagetti Carbonara Inte så dumt men fick gå in på nätet o kolla hur jag skulle göra Min jättestora kokbok hade inte detta recept (inte hur man gör kräm heller )Kass bok!!!
Nu ska jag se förra avsnittet av barnmorskorna i East end

Kommentarer
Postat av: Maria

Du skulle frågat mig jag är kung på carbonara! Fortsätt hänga tvätten inne så solen stannar till mig ;-) Kram

2013-06-28 @ 19:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0