Kompisträff

Ja nu är det som vanligt igen Har handlat med min kompis Barbro precis som vi brukade i H-e!Och intensivt blir det när vi kommer igång Jag for halv 9 härifrån o tankade i Munkedal.Hade kört 52 mil och fick bara i 29,5 liter Bra min gamla bil! Halv 10 möttes vi utanför Biltema och så var köpandet igång.Därifrån blev det Bauhaus,Jysk där jag trodde jag skulle hitta flytväst men om jag tittat på min lapp så stod det JULA o där fanns den.Har investerat i 3 st flugsmällare(de satt ihop) Ja så en visit på Systemet ,Apoteket HM,Ja då var vi ganska trötta så det blev fika med härlig räkmacka.Sist nej inte riktigt men ICA Maxi fick bli av med massor och så blommor på Plantagen Då hade klockan blivit kvart över 2 o vi tog adjö Anlända exakt samtidigt till respektive hemorter.
Här hade 30min skylten kommit upp och övriga på andra ställen också.
Det jobigaste o tristaste är att plocka in allt men det är gjort och bilen står på långtidsparkeringen.
Vädret KANON och ska visst bli så imorgon också.Då ska jag bara slappa!!!!
Köttaffären bredvid öppnade idag Verkar inte vara ngn jätterusning men hoppas för deras skull att det blir bättre!
Visst är folk lite konstiga !När jag kom i em stod en bil utanför o 2 ungdomar ätande glass satte sig på trappan o orkade knappt flytta på sig när jag låste upp.Då satte de sig på steget nere vid gatan så jag fick be dem flytta så jag kom in med mina grejer!Man upphör aldrig att förvånas!!!!!!
Nu ska jag vattna mina nya uteblommor

Kommentarer
Postat av: anna

Nu har jag hittat hit:-) Du har några månaders shopping att ta igen;-) Om pengarna inte räcker till midsommarmat kan ni leva på rabarberna som pappa plockade... kommer räcka länge. Kram

Svar: Ja det blir inga problem vad vi ska ha till middag under stor del av sommarn bara så ni vet vad som väntar!Kan man grilla dem???
bloggmormorn.blogg.se

2013-06-18 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0