Sol!

Ja nu skiner den o alla andra har gått för att kolla båten.Har gjort rabarberkräm på en del av alla som Nils plockat Undrar om han tror att vi ska äta ihjäl oss på dessa.Men ska nog kunna bli till paj också!Var lite småsur för att ngn (misstänkte köttaffären) redan igår lagt 2 svarta sopsäckar i vår tunna.Pratade snällt imorse med killen som jobbar där o han trodde det var deras Så nu är allt frid o fröjd o jag kan sova gott.(Låg nämligen o retade upp mig igår kväll å jag hade svårt att somna).Nu ramllar det in en hel del folk. Ska snart börja med middag som blir köttfärslimpa m oliver tänkte jag
Ikväll vill nog Sara o Johan ha revanch i Yazi för jag vann båda omgångerna HA!

Kommentarer
Postat av: Maria

Slå dem bara!!!!

2013-06-20 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0