Tinvecka!

Ja nu har Midsommarn avslutats och Tins o min vecka tar vid Midsommarn blev lite trist för Johans del som blev magsjuk av hamburgare på hitvägen Stanna INTE och ät  efter Arboga!Tror det var McD tyvärr Sofie Men vi hade fina dagar trots att vädret ej var så bra Men dans runt stången blev det för Sara o Ester.God mat har vi ätit och  haft det bra På måndag vid lunch for Sara johan o Ester till Gotland Vi flyttade in i sovrummet och jag packade för att fara till Värmland o hälsa på Gunnel A m Tin..Lunch i Åmål o besök i klädaffär Härligt solsken! Sen till Sara Gunnels dotter som fixade mina ögonbryn,,färgade Tins o gjorde fransk manikyr på sin Mor..Middag sen hos Aldéns
Idag i spöregn har vi åkt runt kollat kläddesignbutik ute i obygden lite kulturbyggnader ,ätit jättegod räkmacka till lunch och sen for vi till F-b där det fortf regnar!
Nils och jag ätit thaimat o tagit ett glas vin.
Imorgon blir det Göken o lunch hos Barbro H
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0