Födelsedagspresenten

Nu har sommarn kommit med råge!!!Såg dystert ut när Sofie skulle bestämma sig men tur hoh kom för det är KANON!Vi har badat o ätit gott Nu är Si Gbg o blir hämtad ikväll av Morfar förmodligen i Munkedal.
I förrgår fick jag frågan av Tetta om jag ville till VäderöarnaVi skulle åka med hennes båt men väderutsikterna var inte så ok Hon preliminär bokade för oss all(fast bara jag som blev bjuden av henne)Himlen var mörk och det regnade tofr Men så slutade regnet o det ljusnade över Valö samt blev alldeles stilla Vi bestämde att åka och tur var det!För vilken kväll det blev Fantastisk mat:torskrygg och förrätt tapas Sofie åt ngn tomatsallad och vegetariskt.Och så sken solen men över land alldeles svart!Tettas båt är ju inte stor så när vi skulle hem hade ngn norrman flyttat på den.Men det fixade sig En annan är ju inte så smidig fast man kan sätta sig på rumpan Går utmärkt Och så såg vi säl på hemvägen!!!
Kl 18 ska Tetta och jag på Årsmöte på hotelletPappa vill inte gå o så ska han ju hämta s

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad härligt. Jag vill också vara ledig!!! Har jobbat tio timmar idag som igår. Tvättat alla fönster nere (tog två timmar). Så nu är jag värd lite allsång tycker jag. Hon är väl ok, tycker jag. Gillar inte otrohets-Måns längre 😝! Nu sjunger samen, så då kan jag gråta lite och längta efter mina barn som jag inte fått prata med 💕. KRAM

Svar: Han sjunger väldigt fint Tycker också Petra är ok!
bloggmormorn.blogg.se

2014-07-08 @ 20:35:03
Postat av: Maria

När jag flyttar till Brasilien ska jag gifta mig med Marcelo nr 6. Bara så ni vet .... 😘

2014-07-08 @ 22:04:56
Postat av: anna

Jag vill också vara ledig... men ska väl inte klaga så mkt, jobbar inte 10 timmar om dagen direkt

2014-07-09 @ 07:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0