Livstecken!

Jag leverNu har Sofie åkt hem och jag tror hon var nöjd1Har plockat ihop en påse med kvarglömda saker!Nu har MariaEmil ochIsabellakommit och då regnade det riktigt ordentligt.Men se dagen därpå sken solen och Maria+barn kunde ta båten ut där Sofie o vi var alltså utsidan Hjärterö.Emil salig och Isabella tränade till krabbmetet samt alla badade.Igår var det dans på bryggan och Bella som träffat sin kompis Scilla var där förstås Promenad runt berget o bad på badberget hann vi med innan dansen.Idag var det Barnens dag med krabbtävling Bella o Maria fiskade(vet inte vem som tyckte det var roligast)198 st deltagare!Jag passade Emil men räknade krabbor som vanligt Slapp dela fiskrens.Bella fick 13 st vet inte placering. Eftersom det inte finns Thaimat längre gjorde jag egen kyckling med cashewnötter helt ok.Kanske ska sällja???Så for Maria o Emil o lade krabburar o Bella o jag mötte upp vid badholmen för kvällsdopp 19,5o enstaka maneter.
Nu är det snart dags för sängen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0