SEMESTER!

Ja då blir det lite si och så med skrivandet.Har kanonväder idag igen men hörde av Barbro att de hade oväder.Igår då det kom lite regn bestämde Nils o jag att göra Torp.Vi var inte ensamma precis Kollade lite kläder Blev 2 toppar o enklänning.Men se efter Kville hade vi sol igen.
Idag om en stund ska Nils få sin förgjordade korvkaka !Jag slipper tack o lov!
Sen ska jag med Tetta på Bryggan och "tjöta"lite som de säger här.
Ser fram emot fint besök på lördag när Sofie kommer.Kan inte göra ngt åt vädret men hoppas kan man.
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh önskar man kunde följa med syrran! Abstinensen efter Fjällbacka växer sig större varje dag numera... Istället är man fast på donken medans regnet öser utanför :( Men desto skönare blir det nog när man väl kommer ut till er antar jag :) kramar <3

2014-07-02 @ 23:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0