Fredagen den 13de!

Inte har jag märkt ngt konstigt med denna dag och tror att det kommer gå vägen.Har sovit gott Skulle lyssnade på VM matchen men somnade o vaknade till då det var halvlek och så somnade jag igen Men de klarade sig utan mig!
Efter min goda varma Linusbulle imorse mådde jag så bra att jag gick ett varv med trimmern.
Pratade länge med Tin som hade blåsigt på Valö.Nordan o nordostlig vind är inte skönt där Men då råkade jag titta ut och se då hade de målat sneda linjer framför vår trapp också Hurraaaa!!!!
Passade på att flytta min bil till långtidsparkeringen och handlade lite på Konsum.
Har börjat läsa min julklappsbok av C Läckberg med noveller.Helt ok.
Ja så har det åkt fram o tillbaka hela dagen tjusiga Corvetter i granna färger..
Ngt bad blev det inte idag heller.Lite trist att gå ensam.
Ska duscha nu så jag är ren o fräsch till Spanien-Holland matchen.Jag har ju tippat dem som vinnare så det är bäst jag ser bra ut Man vet aldrig ngn kanske ser en?!?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag köpte en lunchsallad i morse, men när jag öppnade bildörren ramlade all sallad ut på gatan, fredag den 13:de. Fast sen har det inte hänt något mer. Phu !

2014-06-13 @ 19:53:28
Postat av: Anna

Du kanske distraherade spanska spelarna med din fräschhet så de kom av sig i spelet...prova och vara lite trashigare nästa match så går det nog bättre

2014-06-14 @ 09:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0