Hamburgsundsvisit

Lite växlande molnighet imorse men sen sprack det upp och blev strålande solsken!Ja nu är det här underbara glittret tillbaka!Vid 10 gick jag bort till postbåten o Torbjörn.han skulle åka 10.20 men posten var försenad så vi kom inte iväg förrän kvart i 11,Ett par från Tyskland föjlde med runt på turen Fick öva min engelska Lite lättare än tyskan.Jag blev lämnad hos Tin och fick fikamed vinbärspaj.Men fy för deras trappor De tar livet av en!!!Sen vid halv1 for vi till Hamburgsund Det är gulligt när man kommer från sjösidan.Torbjörn tankade o vi handlade på ICA och sen hem.Då blåste det bra men postbåten är trygg.Men tur att man har sin rumpa som också är stor för det är den som jag numera använder när jag ska i och ur båt.Inte som förr när man graciöst fixade det.Nej nu gör man skäl för åldern minsann!!! Ja ja så är det Huvudsaken man klarar av det!
Ja så var det fotboll igen Än verkar Tyskland uppfylla mitt tips.
Nyss satte de upp 30 min.skylten och då försvann Volvon som stått här sen jag kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0