Jag lever!

Visserligen har jag nu sällat mig till 70åringarna men det behöver ju inte betyda att jag inte skriver i bloggen.Men mkt har det varit och firad blev jag och bra blev det!!!Först Midsommar med sol o värme som jag tror vi var tämligen ensamma om i landet.God mat och lite dans runt midsommarstången.Maria som vi sett på Fb fick sitt hopp från tornet.och hon gjorde med Sara Johan o Ester en premiärtur med båten..
Min dag hade också fint väder och jag blev uppvaktad från alla håll.!2 st var vi här Saknade Anna med hennes barn(ja Sofie o Linn är inte precis barn längre) Men vi kompenserar det senare!!!
Söndag for JohanSara o Ester hem .Maria och jag tog kvällsdopp på Badberget.För mig gick det fort! Tidigare på dagen gick vi med Nils runt Vetteberget.Badberget har fått en fin ny brygga!
Måndag morgon for Maria hem redan kl 6.och här tvättades det.Bra torkväder!
Igår började Tins och mina dagar Vi for via Grebbestad till nytt köpcenter i Tanumshede Happy Price. STORT och likt Göken .Inte svårt att handla alls! Vi besökte även ett krukmakeri utan att handla ngt.Där regnade det ända till avtagsvägen mot Hamburgsund där inte en droppe fallit.
Pappa Nils har nu fått min förkylning(Jag äntligen bättre).Idag blev det Göken och latteskedar till Anna men inga gafflar Jo vanliga finns men ej "kompisar" till knivarna Fika intogs hos Barbro o sen hem. Imorgon gör vi Fjällbacka.
Ja fortfarande skiner solen och inte blåser det!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0