Laddning av batterier

Ja mitt tips verkar fungera väldigt bra!!!Ska följa Annas råd o vara lite skitig när jag ser matcherna så jag inte distraherar spelarna.Men Spanien förlorade första matchen när de vann så hopp finns!
Idag har jag suttit  i solen på en av trimmerfixade "plättarna"Gick utmärkt att njuta fast det blåser en del fortfarande Men oftast är det ganska läigt på vår lilla baksida.
Har läst ut Läckbergs novellbok Småtrevlig.Inte sett henne här men hon finns någonstans.
Nu säljer de parkeringsskiva för 20 kr i affärerna Pengarna går till Fjällbackaföreningen men man måste ju kunna använda sin skiva man har Min sitter ju fast på rutan och man får inte ha två, då blir det böter, om man inte har exakt samma tid Tror det är så.
Ganska enahanda TV program nu i VM tider.Har ju möjlighet se på play men klarar mig utan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0