SOMMARLEDIGHET 2014

Nu känns det såå härligt att vara här igen och få njuta av många sköna dagar!!!Kom igår efter en smärtfri resa Det enda hindret var ett hölass som ju inte kan eller får köra fort Men jag hade ju inte bråttom heller! Allt var så jättefint här Anna hade städat och allt sken precis som solen utanför Gräset står högt och ska se, om jag kan använda trimmern o få en liten gång där jag kan placera en skön stol o  sitta o njuta av solen.
.
Brevlådan var full av brev men se de var till grannens son(???) Lyckades fixa ett mobilnr via Eniro(Inte Hitta) och idag har jag eftersänt bunten.Fick eget brev idag med remiss för prover som jag ska ta i slutet av juli.
Såg på FB att min "krabbkompis" badat idag .19,5 grader Så varmt är det knappt på sommaren!Kanske blir det ett dopp imorgon om jag känner för det,
Nya P-platser är målade utanför 4 st med första från Pstolpen Utanför Kennerlands garage finns sneda streck men tomt framför oss.
Ganska mkt turister mest tyskar och lördag tror jag det var kommer Läckberg till pianobaren på Café Bryggan.Ska jag be om autograf?
Nu skimrar det berömda glittret i vattnet och jag behöver inte tala om att det är vackert.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, jag känner hur det luktar, salt & tång, mm! Glöm inte att bada. Det hade jag gjort :-) KRAM

2014-06-12 @ 20:36:18
Postat av: anna

Nu testar jag en gång till om det går att kommentera

2014-06-12 @ 21:08:05
Postat av: Anna

Jaha nu funkar det visst. Härligt det låter:)
Men Hua vad kallt, jag skulle aldrig bada.
Kram

2014-06-12 @ 21:10:49
Postat av: Linn

Åh vad man längtar! Så himla härligt att ha någon som bloggar från fjällbacka, desto härligare att det är ens egen kära mormor :) <3

Svar: Vad gullig du är!
bloggmormorn.blogg.se

2014-06-13 @ 08:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0