Sol sol strålande sol☀️

Igår var det jättefint väder men blåsigt.M E I o jag for till Tanums centrumbutiker. Gick runt,fick Piggelinglass av clown,kollade i massa butiker E hittade lekställe m hoppborg.Ville inte gå därifrån.Mutad m tuggummi.Sen till Happy Price där M fick sina stolsdynor hon sökt efter hemma.Så hem o M m barn gick o badade.Till middag fick fiskaffären jobba Fish and chips till alla Suppergott!!!Ja så var det bad igen men nu skulle jag i M hade ej lust.Bella hoppar direkt o jag står säkert 5min men dooppade mig 16gr T.om.E bara doppade sig .Vid halv 11gick vi o lade oss E tidigare men se somna ville han inte Kl 2tror jag han knoppade in Nu sover alla Får se om de orkar ut på havet.Sol o ej blåst😎👍🏻
Idag kramar till alla som orkar läsa👩‍❤️‍👩

Kommentarer
Postat av: Anna

Kram till dig med. Kul o läsa vad ni gör☺

2017-07-01 @ 10:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0