Soldis

Nu är Maria o barn ute på Haftensholmen.Har blivit deras ö.Bakat sirapskakor till sjöräddningen.Ska göra en sats till er oxå Finns bullar i frysen.Klippte mig igår Det blev kort så Emil stirrade på mig Undrade väl vad som var fel.Bad blev det igår efter maten Bella o jag på Badholmen o Maria o Emil på Badberget.Det var faktiskt 18gr så jag simmade riktigt länge Inga maneter😃
Imorse kvart i 7 asfalterade de utanför oss så nu hoppas jag vi slipper dem.De låter nämligen 7ggr värre än sopbilen

Kommentarer
Postat av: Anna

18 grader. Brrr det är ju skitkallt.

2017-07-06 @ 18:44:02
Postat av: Linn

Haha tänkte precis skriva "vad härligt att det är så varmt i vattnet!" och så läste jag mammas kommentar! Badkruka ;). Längtar så jag spricker nu!!

2017-07-07 @ 19:49:45
Postat av: Linn

Haha tänkte precis skriva "vad härligt att det är så varmt i vattnet!" och så läste jag mammas kommentar! Badkruka ;). Längtar så jag spricker nu!!

2017-07-07 @ 19:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0