Söndag morgon

Hej igen!Söndag går jag upp ganska tidigt( annars oxå)för tar en medicin en gång/v för benskörhet o då får man inte lägga sig efter o inte äta på 1tim.I fredags var jag ju på fest hos kusin Barbro.Tog Slagstafärjan dit för att slippa trafiken Kostar 60kr men bekvämt. Gick en runda i fina trädgården plockade med lite gott till middagen fr landet.Fick stekt abborre som Calle fiskat m kantarellsås o potatisFörrätt polkabetor smakar som rödbetor m chevreost o på bröd Det senare kunde jag varit utan.Efterrätt hallon o amerikanska blåbär.Vitt vin o mousserande Proseco på kvällen Då var vi via TVn på födelsedagskalas på Öland Isäng halv 12
Frukost o korsordslösning tillsammans sen for jag Maria hade erbjudit mig båt o badtur som jag först tackat nej till för visste inte när jag skulle komma hem Men man kan ångra sig M hämtade efter hon zumbat. Hon hade köpt Subway m skagenröra Ut till hennes "lilla"båt o iväg till Fredagen Deras ö heter så.M badade då hon ju dansat men jag ej.Åt våra goda mackor kaffe o liten kexkaka.Så skulle vi spola men den ville helst vara bakom molnen o invid land var det kolsvart men det stannade där o solen trängde igenom.Gick en promenad på ön Massor med ganska stora äggskal antagligen skarv. Hem efter en härlig dag o då hade Nils precis kommit.
Såg lite TV o åt finn crisp m grevéost o rosévin Grannen just smällt upp en lekstuga Tror den var monteringsbar för det gick väldigt fort Vet inte hur de ska få plats med växthus oxå men deras problem.Snart får jag äta frukost Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en kul helg 💗

2017-07-16 @ 09:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0