Min dag

Ja nu är nästan dagen till ända.Och så bra den varit!Presentkort o middag samt ljus (batteridrivna långa).Och massor med grattis via Fb o sms Man är riktigt poppis.Bra när Fb talar om att man fyller år😉11.15hämtades Nils o jag av Westermarks o for till Torreby slott Där blev det lunch Nils åt fisk o vi andra fläsknoisette.Det var buffé så man plockade själva Kaffe o kaka blev det oxå. Därifrån for vi till Hamburgsund o handlade på ICA.Hem o planera resten av dagen.Kusin Barbro har anlänt o vi bestämde att gå på Krabbes krog gamla Mässen ?Det var Nils present till mig.Fullt med folk Nils o jag åt musslor moulinniere o Barbro dagens fisk.De satsar på fisk o pizza.Stod folk i kö i trappan när vi gick Kul om det fortsätter vara poppis.Nu är vi hemma i lugn o ro.Ja det var en födelsedag att komma ihåg som en mkt bra sådan👍🏻😍❤

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilken dag, låter så härligt ❤️ Jag ska testa musslorna när jag kommer, kanske pizza också 😉😘😘😘

2017-06-21 @ 21:35:02
Postat av: Anna

Det är du värd ☺

2017-06-22 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0