Rapport från gårdagen

Kl 8fick jag sms fr Sara .Ester längtade sååå efter sin farmor o saknade" familjen"Så vi fick prata med varandra .Walter ville inget säga bara lyssnade konfunderad.Ja så frukost o så for I o jag till Torp.Precis när vi parkerade kom Barbro.Jättekul att ses Ett halvår sen sist men känns som igår.Så är det med nära vänner!Det blev alla skoaffären 4st o Bella hittade vad hon behövde.Finskorna i glitter o klack favvo så klart.Lunch blev Subway o så handlade vi på Maxi .Vi åkte t Rusta oBarbro hade andra ärenden.M o E hade tvättat,varit vid badberget ,gått runt Vetteberget.
Pannkakor till middag o så iväg till Badholmen.Jag följde med men talade om hemma att jag inte tänkte bada 15gr!!!!!i vattnet Bella hoppade i direkt o E .M doppade sig.Men de tokiga barnen låg i o hoppade i som om det var 26gr.🤔😏Blev jordgubbar som belöning .
Kvällen avslutades med Ernst o var sin havskräfta till oss vuxna.Nya grannen frågade M om vi ville ha annars skulle de slänga.Godis var det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Modiga de är att bada så kallt☺. Fyy jag skulle aldrig komma i.

2017-06-30 @ 09:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0